اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398
کد 4353

مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند منصوب شد

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی، علی عباسپور را به سمت مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند منصوب کرد.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی، علی عباسپور را به سمت مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی ابلاغی، علی عباسپور را به سمت مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند منصوب کرد.

در متن ابلاغ آمده است:

جناب آقای علی عباسپور
سلام علیکم
   نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت " مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند " منصوب می شوید . بنابراین انتظار دارد با تعامل، همدلی و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و مسئولین شهرستان و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین و مشاورین مدیر کل ، روسای ادارت و مراکزآموزشی، مسئولان دولتی و بخش های عمومی و خصوصی در راستای دستیابی به رسالت، ماموریت ها و اهداف سازمان با اولویت دادن به محورهای کاری مندرج در ابلاغ اقدام نمایید.
امید است با توکل به ایزد متعال و کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله، گام های موثری در راستای اجرای برنامه های متعالی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بردارید.