اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1399
کد 4601

در دیدار سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با رئیس و معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان تاکید شد:

" هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت "

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با دکتر کاظم زاده رئیس و سرکار خانم دکتر صحرا نورد، معاون واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با رئیس و  سرکار خانم دکتر صحرانورد، معاون واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
 در این دیدار دکتر کاظم زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر بر شعار دانشگاه مبنی بر" هر دانشجو یک تخصص، یک مهارت " تاکید داشت.
 وی در ادامه افزود: در راستای فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان دانشگاهی، مهارت آموزی جزء لاینفک آموزش بوده و دانشگاه علاوه بر توجه به مسائل نظری و تئوریک علوم، به آموزش مهارتی دانشجویان نیز متمرکز است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد در خدمت جامعه باشیم.
سرکار خانم آمنه ملکی نژاد، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر نیز با اشاره به رسالت سازمان در توانمند سازی و مهارت آموزی متقاضیان و نقش غیر قابل انکار سازمان در کاهش نرخ بیکاری، بر لزوم ایجاد تفاهم دوجانبه و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام تکالیف سازمانی تاکید نمود.
 ملکی نژاد خاطر نشان ساخت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از نگرش مهارتی نهاد ها استقبال کرده و آماده ارائه هرگونه خدمات آموزشی، اخذ آزمون، تولید محتوا و تدوین استاندارد های آموزشی مورد نیاز جامعه می باشد.
در پایان این نشست، گروه کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر از ظرفیت کارگاهی دانشگاه و واحد سما، بازدید و مقرر گردید بعد از معرفی رشته های آموزشی دانشگاه، امکان سنجی و چگونگی اجرای آموزش مهارتی از طرف مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در دستور کار قرار گیرد.