اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 8 آذر 1399
کد 4624

پیام تسلیت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در پی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده

رضا اختیار وکالتی،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در پیامی، ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده را محکوم و شهادت سرباز خدوم و ولایت مدار را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در پیامی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده را محکوم و شهادت سرباز خدوم و ولایت مدار را تسلیت گفت. 
در پیام مدیرکل آمده است:
 
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا( سوره احزاب، آیه ۲۳ )
 
«از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در (همین) انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.»

دشمنان ایران اسلامی بدانند با ترور شخصیت‌های علمی، پژوهشی خللی در تداوم مسیر این عزیزان وارد نخواهد شد و راه این عزیزان پر ثمرتر از قبل ادامه خواهد یافت.

شهید دکتر محسن فخری زاده،از مدیران برجسته و خدمتگزار در عرصه های علمی و پژوهشی کشور عزیزمان ایران اسلامی بود که در ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی کشور نقش مهم و موثری داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست های کور دل قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بی تردید دشمنان زبون و بزدل ایران اسلامی،با ترور شخصیت های علمی و دانشمندان هسته ای راه به جایی نخواهند برد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی ضایعه دردناک شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه،مقام معظم رهبری،ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار آن شهید والا مقام و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

 
رضا اختیار وکالتی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی