اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 24 مهر 1400
کد 5009

رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

صدور 19 فقره مجوز فعالیت آموزشی به متقاضیان تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد بر اساس شیوه نامه جدید

رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان آذربایجان شرقی از صدور تعداد 19 فقره مجوز فعالیت آموزشی به متقاضیان تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزادبر اساس شیوه نامه جدید خبر داد.
رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان آذربایجان شرقی از صدور تعداد 19 فقره مجوز فعالیت آموزشی به متقاضیان تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد بر اساس شیوه نامه جدید ( در مدت زمان سه روز ) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، وحید حی العالم، رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل در روند ایجاد کسب و کار جدید ( آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ) افرادی که در حوزه های مختلف آموزشی مهارتی توانایی آموزش دارند، می توانند با ارائه درخواست در سامانه پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پس از اخذ موافقت نامه اصولی( سه ماه فرصت خواهند داشت که شرایط اختصاصی و مدارک لازم را که در ضوابط و دستورالعمل اجرایی آئین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد است) اقدام نمایند.
بدیهی است؛ مطابق شیوه نامه جدید پس از سپری شدن مدت زمان 3 ماه از تاریخ صدور موافقت نامه اصولی در صورت عدم احراز شرایط، موافقت نامه اصولی باطل خواهد شد.
لذا از کلیه متقاضیان درخواست می شود قبل از اقدام، شرایط مندرج در شیوه نامه را به دقت مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط، امکانات و تجهیزات مورد نیاز آموزشی اقدام به درخواست تاسیس آموزشگاه نمایند.