اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 22 خرداد 1395
کد 2617

در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شبستر صورت گرفت :

تقدیر فرماندار شبستر از رئیس و کارکنان مرکزآموزش فنی و حرفه ای

کاشانی ، فرماندار شبستردرجلسه شورای اداری این شهرستان ، در راستای کسب عنوان رئیس مرکز نمونه با رتبه سوم کشوری در سال 94، با اهدای لوحی از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تقدیر نمود.

در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شبستر صورت گرفت :

تقدیر فرماندار شبستر از رئیس و کارکنان مرکزآموزش فنی و حرفه ای

کاشانی ، فرماندار شبستردرجلسه شورای اداری این شهرستان ، در راستای کسب عنوان رئیس مرکز نمونه با رتبه سوم کشوری در سال 94، با اهدای لوحی از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه  ای این شهرستان تقدیر نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، همزمان با اولین جلسه شورای اداری شهرستان درسال 95 ، سعید کاشانی ، فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمدزاده ، امام جمعه شهرستان ، آهنگری ، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان شرقی از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه  ای با اهدای لوحی، تقدیر نمودند .

در این لوح آمده است :

ایران اسلامی مفتخر به وجود گرانقدر مردان و زنان مومن و متعهدی است که درگستره کشور سرافرازمان به آینده ای روشن می نگرند ، آنان که همت و جدیت خود را معطوف به اعتلای بیش از پیش نظام مقدس اسلامی و آبادانی این آب و خاک می نمایند و ثمره ای که درسایه مجاهدت و از خودگذشتگی در طول زمانها به امروز رسیده است را با تخصص و تعهد ، مدیریت و راهبری می نمایند ، شایسته ارج نهادن و پاس داشتن تلاشهایشان هستند .

اینجانب بر خود وظیفه می دانم از جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت ،که موفق به کسب عنوان رئیس مرکز نمونه با رتبه سوم کشوری در سال 94 شده اید، تقدیر و تشکر نمایم. مطمئناَ در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده تلاش و جدیت مضاعف باعث نیل به اهداف دولت تدبیر و امید و تحت منویات مقام معظم رهبری خواهید شد .

از خداوند منان سربلندی ، موفقیت و سلامتی درظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برایتان مسئلت دارم .

سید سعید کاشانی

فرماندار شهرستان شبستر