اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 23 خرداد 1395
کد 2619

به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز شماره سه تبریز:

برگزاری جلسات پاسخگوئی به سوالات شرعی و دینی

جلسات پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مومنان روزه دار به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز با شرکت کارکنان و کارآموزان مرکز و با حضور حجه الاسلام شهبازی برگزار می گردد .

 به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز شماره سه تبریز :

برگزاری جلسات پاسخگوئی به سوالات شرعی و دینی  

جلسات پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مومنان روزه دار به مناسبت ماه مبارک رمضان  در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز با شرکت کارکنان و کارآموزان مرکز و با حضور حجه الاسلام شهبازی برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، غفاری ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز گفت :  این جلسات که با تصویب اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر مرکز صورت پذیرفته به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز برگزار می گردد .

غفاری در ادامه افزود : این جلسات که از  ابتدا تا انتهای ماه مبارک  رمضان برگزار می گردد ، هر روز یک ساعت قبل از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل نماز خانه مرکز توسط کارشناس محترم مذهبی مرکز جناب  حجه الاسلام شهبازی صورت می پذیرد .

غفاری ، در پایان از همکاری اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر و روابط عمومی مرکز در اجرای این جلسات تشکر و قدردانی نمود .