اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
کد 2621

دوره‌ های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خامنه برگزار می شود

شهردار خامنه از برگزاری کلاس‌های حرفه آموزی و خود اشتغالی با همکاری شهرداری خامنه و مرکز فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه خبرداد.

حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه خبرداد. دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و خود اشتغالی با همکاری و مشارکت شهرداری خامنه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شبستر در شهرخامنه برگزار می‌گردد.

دوره‌ های آموزشی فنی و حرفه‌ای درخامنه برگزار می شود

شهردار خامنه از برگزاری کلاس‌های حرفه آموزی و خود اشتغالی با همکاری شهرداری خامنه و مرکز فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه خبرداد .

دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و خود اشتغالی  با همکاری و مشارکت  شهرداری خامنه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شبستر در شهرخامنه برگزار می‌گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، دوره های حرفه آموزی و خود اشتغالی در راستای کارآفرینی و توانمند سازی جوانان و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای با همکاری شهرداری خامنه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه برگزار می‌گردد .

شهردار خامنه با اعلام این مطلب افزود: بی شک یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی توجه به بحث درون‌زایی این اقتصاد و حمایت از تولید داخلی و هم‌افزایی در راستای توانمندسازی جوانان برای ورود به عرصه تولید و کار آفرینی می‌باشد و درهمین راستا و درجهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) کلاس‌های مذکور را با همکاری مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه برگزار می‌نماییم .

شهردارخامنه با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با این مرکز، ادامه داد: دوره‌های متنوعی از جمله؛ برقکاری، جوشکاری، لوله‌کشی، ایمنی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، تولیدی لباس، رایانه‌کاردر راستای مهارت آموزی جوانان و اقشار مختلف در نظر گرفته شده است که امیدواریم ضمن توانمندسازی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی شاغل در بخش‌های صنعت، خدمات وکشاورزی ، موجبات ایجاد انگیزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و خود اشتغالی برای جوان عزیز را فراهم نمائیم .