اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
کد 2639

با حضور معاون محترم آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی استان صورت گرفت :

شروع دوره¬های کارورزی هنرآموزان هنرستان¬های آموزش و پرورش اهر

دوره های کارورزی بیش از 200 نفر از هنرآموزان هنرستان¬ های فنی و حرفه ای اهر با حضور آقایان وکالتی معاون محترم آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی و ، وکیلی ، رئیس محترم اداره آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر شروع شد.

 با حضور معاون محترم آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی استان صورت گرفت :

شروع دوره­های کارورزی هنرآموزان هنرستان­های آموزش و پرورش اهر

دوره های کارورزی بیش از 200 نفر از هنرآموزان هنرستان­ های فنی و حرفه ای اهر با حضور آقایان وکالتی معاون محترم آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی و ، وکیلی  ، رئیس محترم اداره آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر شروع شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، سربازی ، سرپرست مرکزآموزش فنی و حرفه ای اهر با بیان اینکه این هنرآموزان طبق تفاهمنامه آموزشی ماده 17 مابین این مرکز با هنرستانهای دخترانه و پسرانه در کارگاههای آموزشی مرکز برادران و خواهران مشغول به آموزش می شوند اظهار امیدواری کردند که این همکاری ها بیش از پیش ادامه یابد.

وکیلی ، رئیس اداره آموزش در جلسه توجیهی که در سالن آزمون مرکز برای این هنرآموزان برگزار گردید با اشاره به اهمیت مهارت آموزی جوانان تاکید کردند : هنرآموزان پس از طی دوره های کارورزی در آزمون پایان دوره شرکت نموده و در صورت موفقیت در آزمون گواهینامه مهارت دریافت می­کنند.

 لازم به توضیح است که طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی طبق تفاهمنامه از اول تیر ماه هر سال شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه می­یابد.