اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 9 تير 1395
کد 2641

در راستای افزایش تعاملات آموزشی با آموزش و پرورش صورت گرفت :

بازدیدکارشناسان ، مدیران ومعاونان فنی هنرستان های آموزش وپرورش ناحیه 4تبریز از کارگاههای مرکزشماره 3 تبریز

جمعی از کارشناسان ، مدیران و معاونان فنی هنرستان های آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز از کارگاههای مرکز شماره سه تبریز بازدید نمودند.

                        

در راستای افزایش تعاملات آموزشی با آموزش و پرورش صورت گرفت :

بازدیدکارشناسان،مدیران ومعاونان فنی هنرستان های آموزش وپرورش ناحیه 4تبریز از کارگاههای مرکزشماره 3 تبریز

جمعی از کارشناسان ، مدیران و معاونان فنی هنرستان های آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز از کارگاههای مرکز شماره سه تبریز بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، بهزاد غفاری ، رئیس مرکز شماره سه تبریز گفت : در بازدید بعمل آمده که ازکارگاههای آن مرکز صورت گرفت در هر کارگاه مربی مربوطه توضیحات لازم را در خصوص آموزش و فعالیت رشته مربوطه ارائه داده و راهنمایی های لازم رادر خصوص نحوه ورود دانش آموزان به دوره های آموزشی کارگاه بیان کردند .

در این بازدید بهزاد غفاری، ضمن تشریح فعالیتها و عملکرد صورت گرفته در بخش های مختلف مرکز اعم از ثابت ، سیار شهری و روستایی ، جواردانشگاهی و صنایع و نحوه همکاری متقابل در امر آموزش سیار( در قالب طی دوره مهارتی یا طی دوره کارآموزی) توضیحاتی ارائه نمود .

وی در ادامه ضمن ارائه عملکرد استان در مسابقات ملی مهارت و نیز مزایای این مسابقات به جوانان از مدیران هنرستانها خواست در خصوص هدایت دانش آموزان جهت شرکت در آزمون مسابقات ملی مهارت اهتمام لازم را داشته و با این مرکز همکاری نمایند .

غفاری در پایان  به تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی مهارت تبریز از سال 1390 اشاره نموده و افزود :  این مرکز در رشته های مختلف در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد و نیز درخصوص جذب دانش آموزان دختر در رشته دانشگاهی طراحی لباس ، این مرکز با توجه به محدود بودن این رشته در منطقه و استفاده ار اساتید مجرب توضیحاتی داده شد .