اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 31 تير 1395
کد 2674

در اولین روز آغاز هفته ملی مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای صورت گرفت :

تجدید بیعت مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با آرمانهای شهدا

همزمان با آغاز هفته مهلی مهارت ،کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای مدیرکل به همراه جمعی از کارکنان مراکز تبریز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم آل البیت(ع) تجدید میثاق کردند.

همزمان با آغاز هفته مهلی مهارت ،کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای  مدیرکل به همراه جمعی از کارکنان مراکز تبریز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله(ع) تجدید میثاق کردند.

در این آیین  کارکنان در معیت مدیرکل استان به مهمانی لاله ­های خونین رفتند و با قرائت فاتحه ، با آرمان شهدای والا مقام تجدید میثاق نموده و مشام خود را با بوی خوش سنگهای مزارشان عطرآگین کردند و غبار مزارشان را به یادگار بردند.

نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این آئین باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت : هفته ملی مهارت از روز 5شنبه 31تیرماه آغاز و تا6مردادماه برگزار خواهد شد که در این مدت برنامه های متعددی توسط دبیرخانه ستاد اجرایی هفته ملی مهارت استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود :همه ما در پیشگاه شهدا مسئول هستیم و تا زمانی در امور تعلیم و تعلّم موفق و ماندگار هستیم که از ارزشهای دینی و ولایت حمایت کنیم و در این صورت، دین خود را به امام و شهدا ادا کرده­ایم، توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت می­تواند نقش مهمی در امر آموزش در سطح جامعه داشته و جوانان را در مسیر حمایت از آرمانهای شهدا هدایت کند.

 وی ادامه داد ، رمز پایداری این نظام عمل به آموزه­های دینی و حرکت در مسیر شهدای والا مقام است که می­تواند انقلاب اسلامی را بیمه نماید.

نماینده از کارکنان و مربیان استان نیز خواست با مدنظر قراردادن جانفشانی های شهدا در راه تعالی و پیشبرد اهداف متعالی سازمانی بکوشند.

در این آیین همچنین با حضور در سرمزار برادارن و پدران شهید همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یاد و خاطره شهدای آموزش فنی و حرفه ای استان گرامی داشته شد.

خاطر نشان می نماید اولین روز هفته ملی مهارت بنام "آموزش فني و حرفه اي؛ مردم، امام، رهبري و شهدا" نامگذاری گردیه است.