اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 3 مرداد 1395
کد 2677

به منظور تبیین برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

حضور مدیرکل استان در برنامه زنده تلویزیونی سحرلر

به منظور آشنایی و اطلاع شهروندان و هم استانی های عزیز در آذربایجان شرقی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضوردر برنامه زنده تلویزیونی به تبیین برنامه های این اداره کل درهفته مهارت پرداخت.

به منظور تبیین برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

حضورمدیرکل استان در برنامه زنده تلویزیونی سحرلر

به منظور آشنایی و اطلاع شهروندان و هم استانی های عزیز در آذربایجان شرقی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضوردر برنامه زنده تلویزیونی به تبیین برنامه های این اداره کل درهفته مهارت پرداخت .

نماینده با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان برگزار کننده ویژه برنامه های این هفته درکشور است ، سعی بر ایجاد فضای شاداب برای جوانان وترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین اقشار جامعه است .

وی در ادامه به تبیین انواع آموزشهای مهارتی در سطوح مختلف نظام آموزشی کشور پرداخته و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تنها متولی آموزشهای غیر رسمی در کشور است که سعی در بالابردن و ارتقاء سطح مهارتی همه اقشار جامعه را دارد .

نماینده در ادامه به تشریح برنامه این اداره کل پرداخت و گفت : تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و حضورگسترده در نمازهای جمعه استان و نواختن زنگ مهارت ، برگزاری نمایشگاههای متعدد درمراکز استان و بخصوص افتتاح بزرگترین نمایشگاه مهارتی دراستان با بیش از ۳۵غرفه درجاده سلامت پارک ایل گلی تبریز اشاره کرد که آماده بازدید برای همه علاقمندان به حوزه مهارت آموزی می باشد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خواستار فراگیری مهارت برای همه شهروندان شد و گفت : در نگاهی که در اقتصاد مقاومتی به امرآموزش شده ، تولید محورشدن و تولید ثروت برای همه اقشار مختلف جامعه بخصوص نیروی کار فعال و بالابردن بهره وری با ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای مورد تاکید قرار گرفته است .