اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395
کد 2697

در راستای گرامیداشت هفنه ملی مهارت صورت گرفت :

افتتاح نمایشگاه توانمندیهای آموزش فنی و حرفه ای توسط فرماندار محترم بستان آباد

نمایشگاه توانمندیهای آموزش فنی و حرفه ای مرکز آموزش بستان آباد به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت با حضور بدر شکوهی ، فرماندارمحترم این شهرستان افتتاح شد.

در راستای گرامیداشت هفنه ملی مهارت صورت گرفت :

افتتاح نمایشگاه توانمندیهای آموزش فنی و حرفه ای توسط فرماندار محترم بستان آباد

نمایشگاه توانمندیهای آموزش فنی و حرفه ای مرکز آموزش بستان آباد  به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت با حضور بدر شکوهی ، فرماندارمحترم این شهرستان افتتاح شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، زمانی ، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای بستان آباد با اعلام این خبر گفت : در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت و معرفی آموزشهای فنی وحرفه ای ، نمایشگاهی از توانمندیهای فنی و حرفه ای مرکز و آموزشگاههای آزاد این شهرستان  درحال برگزاری است .

وی افزود : برپایی نمایشگاه به فرصتی برای درخشش کارآموزانی از آموزشگاه های آزاد و مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبدیل شده است .

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد در ادامه گفت : این نمایشگاه در 8 غرفه و در رشته های صنایع دستی، صنایع غذایی ، مراقبت و زیبایی، الکترونیک و فناوری اطلاعات  دایر و پذیرای عموم علاقمندان می باشد

بدرشکوهی ، فرماندار محترم شهرستان نیز ، ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه ، خاطر نشان کرد: امروزه  ، بحث آموزش به یکی از نیازهای اساسی جامعه جهت پیشرفت کشورها  تبدیل شده است .

وی ضمن ابراز رضایت از استقبال باشکوه شهروندان اظهار داشت : با حضور در این نمایشگاه ، بخشی از ظرفیت های مهم شهرستان که وجود جوانانی مستعد است ، برای اینجانب آشکار شد و در ادامه ابراز امیدواری کرد که مرکز رشدی در شهرستان ایجاد گردد تا بدینوسیله  بانک اطلاعاتی استعدادهای درخشان و کارآفرین ایجاد گردد .

بدرشکوهی ،  در پایان ، از رئیس مرکز و کارکنان در راستای برپایی نمایشگاه تشکر و قدردانی نمود .