اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395
کد 2702

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر خبر داد :

دیدار با امام جمعه محترم و فرماندار در هفته مهارت ، کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای

در راستای گرامیداشت هفته مهارت ، کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای ، رئیس ، مربیان وکارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر، با امام جمعه محترم و فرماندارشهرستان ، دیدار وگفتگو کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر خبرداد :

دیداربا امام جمعه محترم و فرماندار در هفته مهارت ،کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای

در راستای گرامیداشت هفته مهارت ، کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای ، رئیس ، مربیان وکارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر، با امام جمعه محترم و فرماندارشهرستان ، دیدار وگفتگوکردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، بیداری ، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای کلیبر، ضمن تشکر از توجه امام جمعه محترم ، گزارشی از عملکرد وفعالیتهای مربوط به بزرگداشت هفته مهاات مرکز را ارائه نمود .

 وی در ادامه افزود :  از ویژگی های بارزآموزشهای فنی و حرفه ای، رایگان بودن این آموزش هاست ، و ارائه مهارتهای فنی و حرفه ای منجر به کار وکارآفرینی درکشور می شود .

حجه الاسلام موسوی ،امام جمعه محترم کلیبر نیز ، ضمن تبریک هفته مهارت در ادامه افزودند : جوانان باید مهارت را بیاموزند چون یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ، آموزش های فنی و حرفه ای است و ما از عملکرد مرکز رضایت کامل داریم .

بابایی ، فرماندار کلیبر نیزضمن تبریک هفته مهارت به کارکنان مرکزگفت : کارنامه آموزشهای فنی و حرفه ای مرکز شما عالی است و مراکز فنی و حرفه ای با ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای می توانند از بیکاری جوانان درکشور به خصوص در منطقه بکاهند .

بیداری خاطرنشان کرد : درایام هفته مهارت باحضور درگلزارشهداء با آرمانهای شهیدان میثاقی دوباره بستند .