اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395
کد 2706

عضومجلس خبرگان رهبری :

عدم راهنمایی مناسب جوانان بسوی مهارت آموزی آنهارا دچار سردرگمی شغلی کرده است

آیه الله دکتر هاشم زاده هریسی نماینده استان آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری در جریان بازدید از نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی گفت : در مراجعات شغلی به اینجانب سردرگمی جوانان در انتخاب مسیر و شغل به خوبی دیده می شود.

عضومجلس خبرگان رهبری :

عدم راهنمایی مناسب جوانان بسوی مهارت آموزی آنهارا دچار سردرگمی شغلی کرده است

آیه الله دکتر هاشم زاده هریسی نماینده استان آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری در جریان  بازدید از نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی گفت : در مراجعات شغلی به اینجانب سردرگمی جوانان در انتخاب مسیر و شغل به خوبی دیده می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی : نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ارائه آموزشهای فنی و مهارتی برای همه اقشار جامعه وجود مهارت در زنان و خانواده ها موجب تحکیم بنیان خانواده ونیز مودت بین همسران خواهد شد.

وی افزود نقش زنان در خانواده و مساعدت و همیاری آنان در کنار همسران در امر اداره منزل با بکارگیری مهارت های زندگی بسیار مهم و موجب تعالی جایگاه خانواده خواهد شد.

آیه الله هاشم زاده هریسی در ادامه افزود : در بازدید امروز من به عینه مشاهده کردم که با فراگیری دانش و مهارت کسب شغل و درآمد امکان پذیر بوده و بنده نیز من بعد جوانان را بسوی مهارت آموزی توصیه خواهم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در بسیاری از موارد درخواست شغل از بنده جوانان بیکار تحصیلکرده هستند که با گذراندن سطوح بالای علمی توانایی کسب شغل را ندارند که امیداواریم با طرح های ارتقای مهارت در میان این جوانان شاهد ورود آنان به بازار کار شویم.

وی گفت : من نیز سعی خواهم کرد در فرصت های پیش رو در مجلس خبرگان رهبری و نیز دیدار با مقامات و مسولین کشوری به این امر تاکید کرده و اهتمام مسولین به امر گسترش آموزشهای مهارتی را توصیه نمایم.

وی در پایان از تلاشهای کارکنان ومربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای در امر ارائه آموزشهای مهارتی تقدیر و تشکر کرده و از خدای متعال جزای خیر را برای آنان خواست.

خاطر نشان می نماید این نمایشگاه تا تاریخ 11مرداد ماه در پارک ایل گلی تبریز ادامه خواهد داشت.