اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1395
کد 2709

با حضور امام جمعه محترم و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر صورت گرفت :

برگزاری جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم در مرکزآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

همزمان با سالروز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ، جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضورجمعی از رؤسا و مدیران ارشد شهرستان شبستر ، در محل سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار گردید.

با حضور امام جمعه محترم و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر صورت گرفت :

برگزاری جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم در مرکزآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان  

همزمان با سالروز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ، جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضورجمعی از رؤسا و مدیران ارشد شهرستان شبستر ، در محل سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، کیان ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر  با اعلام این خبرگفت : همزمان با سالروز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ، جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضور جمعی از رؤسا و مدیران ارشد شهرستان شبستر درمحل سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ¬ای این شهرستان برگزار گردید .

حجه الاسلام محمدزاده ، امام جمعه شهرستان شبستر ، ضمن تبریک این روز، ایجاد مهارت در کارآموزان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را در جهت ایجاد اشتغال بسیار مهم دانسته و اعلام نمودند : نمونه بارز اقتصاد مقاومتی ، همانا ایجاد مهارت و ارتقاء آن در بین اقشار مختلف جامعه می باشد .

 در پایان جلسه ،امام جمعه محترم ، فرماندار و روسای محترم ادارات ، از کارگاه های آموزشی بازدید نموده و توضیحات لازم در هر کارگاه توسط رئیس مرکز و مربیان کارگاهها ارائه شد .