اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395
کد 2716

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی در جاده سلامت ائل گلی طی آیینی به کار خود پایان داد

همزمان با هفته سلامت و در خلال برنامه های نهمین جشنواه تابستانی تبریز، نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی به کار خود پایان داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی در جاده سلامت ائل گلی طی آیینی به کار خود پایان داد

همزمان با هفته سلامت و در خلال برنامه های نهمین جشنواه تابستانی تبریز، نمایشگاه مهارتهای کهن فرهنگی به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این نمایشگاه که با حضور غرفه هایی از بخش خصوصی و نهادهای مرتبط با مهارت و کارآفرینی برپا شده بود، به فرصتی برای درخشش و هنرنمایی هنرمندان از بخش خصوصی و آموزشگاه های هنری تبدیل شد .

این نمایشگاه که با حضور 40 غرفه برپا شد، دارای غرفه هایی در بخش های مختلف نظیر صنایع دستی، آشپزی، جواهر سازی، چاپ روی پارچه و صنایع چرم بود .

"یعقوب نماینده"، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در آیین اختتام این نمایشگاه با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه ای بخشی از هویت یک جامعه پویا و سازنده به شمار می رود، خاطر نشان کرد: تجهیز و ماهر ساختن جامعه و تلاش برای مهارت محوری به جای مدرک محوری، از وظایف و آرمان های این سازمان به شمار می رود و تلاش ما بر این پایه است که در این راستا موفق باشیم .

وی با بیان اینکه هفته مهارت فرصتی برای ارائه ضرورتهای مهارت افزایی در جامعه است افزود: نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این راستا، برای همکاری و همه گیر تر کردن آن ارزشمند است و ما امیدواریم جشنواره تابستانی تبریز، فرصتی برای جذب همه شهروندان به این سمت فراهم نماید .