اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1395
کد 2731

همراهی صنعت و فرهنگ برای توسعه تبریز

در جلسه مشترک اداره کل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بر همکاری این دو نهاد در راستای توسعه شهر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی ، مسئولان دو نهاد در این دیدار ضمن اشاره به زمینه های فعالیتهای مشترک، توسعه همکاری را زمینه ساز سربلندی شهر از داشتن شهروندانی توانمند معرفی نمودند.

همراهی صنعت و فرهنگ برای توسعه تبریز

در جلسه مشترک اداره کل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بر همکاری این دو نهاد در راستای توسعه شهر تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی ، مسئولان دو نهاد در این دیدار ضمن اشاره به زمینه های فعالیتهای مشترک، توسعه همکاری را زمینه ساز سربلندی شهر از داشتن شهروندانی توانمند معرفی نمودند .

دراین دیدار با اشاره به سابقه همکاریهای موثر با این  دو نهاد ارزش آفرین، ابراز امیدواری شد امکان فعالیت هرچه بیشتر میان دو سازمان به جهت بهره مندی شهروندان بیش از پیش فراهم شود .

تبریز از دیرباز شهری صنعتی و تلاشگر شناخته شده است و می توان از طریق تکیه بر همین توانمندی ارزشمند موجبات گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای در سطح شهر را فراهم نمود .

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری با اشاره به اثربخشی اقدامات فرهنگی در ارتقای سطح آموزش پذیری شهروندان، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از طریق برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی در نقاط مختلف شهر می تواند زمینه ساز افزایش آشنایی مردم با آموزشهای فنی و حرفه ای را فراهم نماید .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان نیز با قدردانی از حرکت فرهنگی و ارزشمند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در جهت مشارکت با نهادهای مختلف به نفع شهروندان، فرهنگ و صنعت را دو بال جدانشدنی تلاش در جهت توسعه جامعه معرفی نمود و بر گسترش همکاری با این سازمان تاکید نمود .