اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
کد 2741

به مناسبت دهه کرامت در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره 3 تبریز صورت پذیرفت :

ختم 30 جزء از کلام وحی و تقدیم ثواب قرائت به روح مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه المعصومه (س)

طرح ختم کلام وحی و تقدیم ثواب قرائت ختم به روح مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به مناسبت دهه کرامت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز توسط کارکنان و کارآموزان مرکز و با حضور حجه السلام شهبازی انجام پذیرفت .

 به مناسبت دهه کرامت در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره 3 تبریز صورت پذیرفت :

ختم 30 جزء از کلام وحی و تقدیم ثواب قرائت به روح مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا  (ع) و حضرت فاطمه المعصومه (س)

 طرح ختم کلام وحی و تقدیم ثواب قرائت ختم به روح مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا  (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به مناسبت دهه کرامت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز توسط کارکنان و کارآموزان مرکز و با حضور حجه السلام شهبازی انجام پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، غفاری ،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز گفت : طرح ختم قرآن که همزمان با آغاز دهه کرامت در مرکز از روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه المعصومه (س) آغاز گردیده بود با استقبال همکاران و کارآموزان مرکز در انتهای دهه کرامت و در روز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا  (ع) به اتمام رسید و ثواب قرائت کلام وحی تقدیم روح مطهرشان گردید .

غفاری در پایان از همکاری و تلاش های بی وقفه حجه السلام شهبازی ، روحانی مرکز  ، روابط عمومی و امور فرهنگی مرکز تشکر و قدردانی نمود .