اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 7 شهريور 1395
کد 2776

با تصویب شورای آموزشی مرکز صورت می گیرد :

اجرای دوره کارآفرینی بعد از اتمام دوره های آموزشی مرکز شماره 3 تبریز ، الزامی شد

در راستای آشنایی کارآموزان با فضای کسب و کار، اجرای دوره آموزشی کارآفرینی برای کارآموزان مرکز شماره 3 تبریز برگزار می شود

با تصویب شورای آموزشی مرکز صورت می گیرد 

اجرای دوره کارآفرینی بعد از اتمام دوره های آموزشی مرکز شماره 3 تبریز ، الزامی شد

در راستای آشنایی کارآموزان با فضای کسب و کار، اجرای دوره آموزشی کارآفرینی برای کارآموزان مرکز شماره 3 تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، بهزاد غفاری ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریزگفت: در راستای آشنایی با فضای کسب و کار و طی برنامه ریزی صورت گرفته درکمیته آموزش مرکزشماره سه تبریز ،  متقاضیان دوره های آموزشی در این مرکز ، ملزم به گذراندن دوره کارآفرینی ، بعد از اتمام دوره انتخابی اصلی خواهند بود .

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای درادامه افزود : این آموزشها در راستای آشنایی کارآموزان با فضای کسب وکار طراحی شده و هدف از اجرای این دوره ، برقرارکردن ارتباط کاری کارآموز در رشته موردنظر و فضای های موجود کسب و کار و نحوه راه اندازی کسب و کار متناسب با دوره گذارنده شده عنوان کرد .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش مهارت کارآفرینی تصریح کرد : کارآفرینی ، مجمومه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازارکار و موفقیت در کسب و کار ، مورد نیاز است ، ارائه می کند .

شایان ذکر است سرکار خانم جلیلی ، مربی کارآفرینی مرکز شماره 3 تبریز، آموزش این دوره را برعهده دارند .