اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1395
کد 2786

همزمان با هفته دولت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند صورت پذیرفت :

راه اندازی آزمون آنلاین، جایگزین آزمونهای کتبی

در راستای تسریع درفرآیند برگزاری آزمونهای دوره های آموزشی ، کلیه آزمون های پایان دوره دوره کارآموزان در رشته های مختلف ، بصورت آنلاین در این مرکز برگزارخواهد شد.

همزمان با هفته دولت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند صورت پذیرفت :

راه اندازی آزمون آنلاین، جایگزین آزمونهای کتبی

در راستای تسریع درفرآیند برگزاری آزمونهای دوره های آموزشی ، کلیه آزمون های پایان دوره دوره کارآموزان در رشته های مختلف ، بصورت آنلاین در این مرکز برگزارخواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی ، محسن شکرانی ، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای مرند ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت ، گفت : از آغاز دولت تدبیر و امید در این مرکز، هزاران نفر در رشته های مختلف فنی و حرفه ای جهت اخذ یا ارتقای مهارت حضور یافته وموفق به دریافت گواهینامه مهارت شده اند .

وی درادامه افزود : در بخش خدمات 2هزار و 132 نفر موفق به کسب گواهینامه مهارت شده اند که از این تعداد ۷۳۲ نفر در حوزه برادران و ما بقی در حوزه خواهران می باشد .

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مرند تصریح کرد : در بخشهای صنعت ، یک هزار و۷۵۶نفر  ،کشاورزی، یک هزار و 7 نفر ، فرهنگ و هنر ،۲۶۰نفر، صنایع دستی، سه هزار و ۶۱۷ نفر، اصناف ، یک هزار و 910 نفر و صنعت ساختمان نیز چهارهزار و ۹3 نفر ، موفق به اخذ گواهینامه مهارت شده اند .

شکرانی ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز دوره های آموزشی در رشته های مختلف در مرکز، روستاها ، مراکز شهری ، زندان و مرکز حرفه آموزی قرخلار در حال برگزاری است .