اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 11 شهريور 1395
کد 2788

در راستای توانمندسازی دانشجویان صورت گرفت

موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری آموزشی امضاء کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و بازدید از آن ، فعالیتهای دفتر توانمند سازی دانشجویان این دانشگاه را وجه تمایز این موسسه آموزش عالی با دیگر موسسات و دانشگاههای استان بیان کرد.

موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری آموزشی امضاء کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و بازدید از آن ، فعالیتهای دفتر توانمند سازی دانشجویان این دانشگاه را وجه تمایز این موسسه آموزش عالی با دیگر موسسات و دانشگاههای استان بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ،  نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به همراه آقای دکتر اردشیری، مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص)، تفاهم نامه آموزشی امضاء کردند.

دکتر میلانی ، رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم  (ص) هدف از اجرای این تفاهم نامه را تربیت   مهارت شغلی متناسب با رشته های تحصیلی بیان کرد و اعلام نمود هدف گذاری موسسه آموزش نبی اکرم(ص) ، تربیت دانشجوی کارآفرین و آشنا به بازار کار با مهارتهای علمی است که در این موسسه خواهند آموخت . وی هدف از ایجاد دفتر توانمندسازی دانشجویان در داخل دانشگاه از سال 1392 را در این راستا دانست.

مهندس نماینده نیز توسعه رشته های مهارت محور در قالب آموزشهای فنی و حرفه ای را از برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و ابراز امیدواری کرد ایجاد ارتباط های آموزشی با دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بتواند دانشجویانی با مهارت شغلی و آشنا به بازار کار تربیت کرده و این امر کمک بسزایی در ایجاد اشتغال نموده و دغدغه بسیاری از خانواده ها را مرتفع سازد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) را یکی از موسسات پیشرو در امر مهارت آموزی بر شمرد و افزود با اجرای این تفاهم نامه این موسسه با دیگر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی متمایز خواهد شد و الگویی برای آنها خواهد بود .

دکتر اردشیری ، مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز برنامه های موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) را جامع و مفید توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه آموزشی باب جدیدی در ارتباط سازمان آموزش فنی حرفه ای با موسسات آموزش عالی باز کند.