اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1395
کد 2795

توسط فرماندار شهرستان بناب صورت گرفت :

تقدیر از رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

تقدیر از رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان فرج اللهی ، فرماندار شهرستان بناب ، با ارسال لوحی ، از بهروز آشام ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب در راستای حضور درعرصه های آموزش فنی و حرفه ای تقدیر نمود .

توسط فرماندار شهرستان بناب صورت گرفت :

تقدیر از رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

فرج اللهی ، فرماندار شهرستان بناب ، با ارسال لوحی ، از بهروز آشام ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب در راستای حضور درعرصه های آموزش فنی و حرفه ای تقدیر نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، فرج اللهی ، فرماندار شهرستان بناب ، با ارسال لوحی ، از بهروز آشام ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب به مناسبت ششم مرداد، و در راستای فعالیتهای انجام گرفته در عرصه آموزش های فنی و حرفه ای از وی تقدیر نمود .

دراین لوح آمده است :

با احترام ، تلاشگران و زحمتکشان عرصه های آموزش فنی و حرفه ای بدون تردید تاثیر گذارترین افراد در رشد و بالندگی میهن اسلامی محسوب می شوند .

به مناسبت ششم مرداد ، روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای فرصت را مغتنم شمرده ، این لوح تقدیر را تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه شما می نمایم .

ازدرگاه حضرت حق تعالی آرزو دارم همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ برای پرورش افرادتوانمند در عرصه علم و مهارت آموزی ، در جهت کاهش بیکاری جوانان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید .