اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395
کد 2813

طی مراسمی توسط کارآموزان مرکزآموزش فنی و حرفه ای خسروشاه صورت گرفت :

تقدیر از مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای استان

کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه ، دراقدامی خودجوش به جهت قدردانی از زحمات آقای امید توطنی ، مربی کارگاه کارآفرینی، با اهداء لوحی تقدیرکردند .

 

طی مراسمی توسط کارآموزان مرکزآموزش فنی و حرفه ای خسروشاه صورت گرفت :

تقدیر از مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای استان

کارآموزان مرکزآموزش فنی و حرفه ای خسروشاه ، دراقدامی خودجوش به جهت قدردانی از زحمات آقای امید توطنی ، مربی کارگاه کارآفرینی، با اهداء لوحی تقدیرکردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، مهدی کاظمی ، مسئول اجرای آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه ضمن اعلام این خبر گفت :  دوره های آموزشی کارآفرینی در این مرکز، با استقبال خوب کارآموزان برگزار شد .

وی درادامه افزود : کارآموزان کارگاه آموزشی کارآفرینی در اقدامی خودجوش با برگزاری  مراسمی که با ارائه پروژه های عملی همراه بود ، ضمن تقدیر از متولیان این امر  ، بپاس قدردانی از زحمات  آقای امید توطنی ، مربی رشته کارآفرینی ، با اهداء لوحی از وی تقدیر نمودند .

کاظمی ، با حضور دراین مراسم ، با ابرازخرسندی از اقدام و حضور عالی کارآموزان از آنان تقدیر نموده و از زحمات مربی این رشته ، تقدیر و تشکر نمود .

کاظمی در پایان تصریح کرد : این اقدام کارآموزان در اثر رضایت کامل از دوره آموزشی مربوطه بوده و این از اهداف اصلی سازمان در راستای کیفی بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای است .

و در این مراسم کارآموزان با ارائه تولیدات صنایع تبدیلی و غذائی و تزئینی خود حضور داشتند .