اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1395
کد 2823

همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش بستان آباد صورت پذیرفت :

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

یعقوب نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ا ی استان آذربایجان شرقی ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با حضوردرمرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان ، از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و از نزدیک با کارکنان و مربیان دیدار و گفتگو کرد.

همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز بستان آباد صورت پذیرفت :

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

یعقوب نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با حضوردرمرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان ، از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و از نزدیک با کارکنان و مربیان دیدار وگفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، ایوب زمانی ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد درجریان این بازدید ، ضمن خیرمقدم به مدیرکل محترم و هیات همراه ، گزارشی از فعالیتها، عملکرد آموزشی، توانمندیها و مشکلات موجود در مرکز را ارائه نمود .

نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی ، تعامل و همکاری بیش از پیش همکاران مرکز ، توسعه آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای و آموزش در صنایع ، به کارکنان مرکزتوصیه هایی را ارائه و از خدمات آموزشی مربیان و کارکنان مرکز تشکر و قدردانی نمود .

شایان ذکر است ، مرکزآموزش فنی و حرفه ای بستان آباد با تعداد 3 کارگاه آموزشی در بخش ثابت ، 1 کارگاه سیار شهری و یک مرکز آموزش در روستای سعیدآباد فعالیت می نماید .