اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1395
کد 2824

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر خبر داد :

حضور مرکزآموزش فنی وحرفه ای کلیبر دراولین جشنواره فیلم کوتاه ، صنایع دستی و ذغال اخته این شهرستان

اولین جشنواره فیلم کوتاه ، صنایع دستی وذغال اخته با مشارکت فیلم سازان استان ، فرمانداری ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر و جمعی از ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان برگزار گردید.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر خبر داد :

حضورمرکزآموزش فنی وحرفه ای کلیبر دراولین جشنواره فیلم کوتاه ، صنایع دستی و ذغال اخته این شهرستان

اولین جشنواره فیلم کوتاه ، صنایع دستی وذغال اخته با مشارکت فیلم سازان استان ، فرمانداری ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر و جمعی از ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، منصور بیداری ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، با اعلام این خبر افزود :

در این جشنواره که به همت فیلم سازان استان ،فرمانداری و مرکزآموزش فنی و حرفه ای کلیبر و سایر ادارات و نهاد های این شهرستان با حضورامام جمعه و فرماندار محترم افتتاح شد ، جمعی از کارآموزان کارآفرین این مرکز، تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشتند .

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در ادامه افزود : با توجه به حضورکارآفرینان این مرکز درجشنواره،  استقبال خوبی ازغرفه های آموزش فنی و حرفه ای انجام گرفت و بازدید کنندگان با مراجعه به این غرفه ها با استانداردهای آموزشهای فنی و حرفه ای و تولیدات کارآفرینان در حوزه مهارت آشنا شدند

بیداری تصریح کرد : معرفی فرصت های نوین کارآفرینی و اشتغالزایی در بخش صنایع کوچک و ارتقای قابلیت های علمی و مهارتی  با ارزش افزوده بالا از اهداف این جشنواره بود .

شایان ذکر است ، منصور بیداری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای به عنوان عضو کمیته نقد و بررسی فیلم های کوتاه و عکس روستایی و عشایری در این جشنواره حضور داشت .