اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1395
کد 2826

در راستای بازدید های دوره ای از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از مرکز آموزش شبستر

یعقوب نماینده ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در ادامه بازدیدهای دوره ای ، از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر بازدید نمود.

در راستای بازدید های دوره ای از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از مرکز آموزش شبستر

یعقوب نماینده ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در ادامه بازدیدهای دوره ای ، از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر بازدید نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، یعقوب نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، وجمعی از کارشناسان اداره کل ، از تمامی واحدها و بخش های اداری و آموزشی مرکز بازدید نموده و طی نشستی از نزدیک با کارکنان ، مدیران و مربیان  آموزشگاههای آزاد و کارآموزان دیدار و گفتگو کرد .

کیان ، رئیس مرکز ، ضمن خیر مقدم گویی به تشریح عملکرد سال 94و 6 ماهه اول سال 95 پرداخته و اقدامات انجام گرقته در حوزه های مختلف و نیز موانع موجود را عنوان کرد .

وی در ادامه افزود : عملکرد مرکز در 6 ماهه اول سال 95 به میزان  117114 نفر ساعت بوده ودر بخش خصوصی نیز در این مدت 27324 نفر ساعت آموزش ارائه شده است .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مصداق بارز این شعار را ، ارائه آموزش های مهارتی بیان کرده و در ادامه افزود : مراکز آموزش فنی وحرفه ای می تواند با ارائه آموزش های کوتاه مدت در حوزه های روستایی و صنایع ، نقش بسزایی در اشتغال و رونق اقتصادی داشته باشد .

نماینده ، ضمن تقدیر و تشکر ازکارکنان و مربیان مرکز درخصوص ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و نظم و آراستگی کارگاههای آموزشی مرکز، تصریح کرد : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای درخصوص رفع نواقصات کارگاههای آموزشی اقدامات لازم را انجام خواهد داد .

 وی همچنین در خصوص رفع مشکلات آموزشگاههای آزاد نیز راهنماییهای لازم را ارائه نمود .