اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1395
کد 2827

امام جمعه محترم شبستر در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان کرد :

طبق گزارشات مردمی ،عملکرد مرکزآموزش شبستر درتکریم ارباب رجوع و انجام امورات اداری رضایت مند است.

یعقوب نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس باتفاق جمعی از کارکنان اداره کل و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با حجه الاسلام والمسلمین محمدزاده ، امام جمعه محترم این شهرستان دیدارو گفتگوکرد.

امام جمعه محترم شبستر در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان کرد :

طبق گزارشات مردمی ،عملکرد مرکزآموزش شبستر درتکریم ارباب رجوع و انجام امورات اداری رضایت مند است .

یعقوب نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس باتفاق جمعی از کارکنان اداره کل و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با حجه الاسلام والمسلمین محمدزاده ، امام جمعه محترم این شهرستان دیدارو گفتگوکرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، در ابتدای این دیدار ، محمدرضا کیان ، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شبستر ،گزارشی از عملکرد آموزشی ثابت و سیار مرکز را ارائه نمود .

نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز ، ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه محترم شبستر ، به تشریح وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه های مختلف پرداخته و به نقش مهم آموزشهای مهارتی در ایجاد اشتغال جوانان و کاهش نرخ بیکاری پرداخت .

در ادامه ی این دیدار، امام جمعه محترم شبستر، ضمن خیر مقدم گویی به مدیرکل و هیئت همراه ، به نقش مهم آموزش های کوتاه مدت درمناطق سیارشهری و روستایی در رونق اقتصادی اشاره نموده و افزودند : توسعه مهارت آموزی در سطح روستاها بسیارحائز اهمیت بوده و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر نیز در این زمینه قدمهای مثبتی برداشته و بنابه گزارشات مردمی عملکرد کارکنان شبستر در خصوص تکریم ارباب رجوع و انجام امورات اداری آنان رضایتمند می باشد .