اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 10 مهر 1395
کد 2829

به میزبانی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

پنجمین دوره مسابقات قران کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمال غرب کشوردر تبریز برگزارشد

مرحله منطقه ای پنجمین مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور استان های آذربایجان شرقی – غربی – اردبیل – گیلان در تبریز برگزار شد.

به میزبانی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت :

پنجمین دوره مسابقات قران کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمال غرب کشوردر تبریز برگزارشد

مرحله منطقه ای پنجمین مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور استان های آذربایجان شرقی غربی اردبیل گیلان در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی : نماینده ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، در آیین افتتاح مسابقات قران کریم در جمع رقابت کنندگان و مدعوین گفت : خوشحالیم که میزبان قدوم مبارک عاشقان قرانی و همکاران عزیزمان در استان آذربایجان شرقی هستیم . و به این میزبانی افتخار می کنیم و به پاس این افتخار،جا دارد خیر مقدم بگویم به همکاران خوب و عزیزمان از خطه سرسبز و مهربان گیلان ، از خطه ای که تکه ای از بهشت است ، اردبیل سرافراز و به سرزمین سلحشوران آذربایجان غربی و همکارانمان دراستان آذربایجان شرقی.

وی ادامه داد : تلاش کردیم که مراسم و محفلی مناسب و درشان قرانی در این استان فراهم کنیم و امیدوارم که قصوری در این میزبانی وجود نداشته باشد . و اگر وجود دارد عزیزان به حرمت قرآن برما این قصور را ببخشند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه افزود : بحث ما ، بحث آموزش فنی و حرفه ای است و بحث اخلاق حرفه ای و این موضوع  یک بحثی جدانشدنی و تفکیک ناپذیر از بحث بینش و نگرش در شاخه شایستگی است و بهترین محفل برای تحقق اخلاق حرفه ای ، گرفتن آموزه های خوب از قران کریم است که سرشار از این اخلاقیات است .ان شاء الله آموزش فنی و حرفه ای را مزین کنیم به اخلاقیات قرانی به کمک تک تک شما عزیزان .آرزوی توفیق تک تک عزیزان به ویزه شرکت کنندگان در مسابقه قران کارکنان را دارم.

خاطر نشان می نماید در پایان این مسابقات نفرات برتر توسط داوران منتخب استانی برگزیده شده و با اهدا ء لوحی و هدایا از آنها تقدیر بعمل آمد.

نفرات معرفی شده به مراحل کشوری به شرح ذیل می باشد.

در رشته قرائت :

-    آقای رضا صمدیان  از استان آذربایجان شرقی

رشته ترتیل :

-    آقای حیدر قره گوزی  از استان آذربایجان غربی

 

حفظ :

1-    بیت اله رستمی از استان اردبیل

2-    خانم صغری دیزجی از استان آذربایجان شرقی

رشته مفاهیم :

1-    آقای توحید عمرانی  از استان آذربایجان غربی

2-    خانم شیوا جلیلی از استان آذربایجان شرقی