اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1395
کد 2833

در راستای حمایت از بخش خصوصی درمرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه صورت گرفت :

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد

در راستای تشویق و حمایت از بخش خصوصی ، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای دقیق با حضور بخشدار وجمعی از روسای ادارات و فرماندهان نظامی درمرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه افتتاح شد.

در راستای حمایت از بخش خصوصی درمرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه صورت گرفت :

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در این شهرستان

در راستای تشویق و حمایت از بخش خصوصی ، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای دقیق با حضور بخشدار وجمعی از روسای ادارات و فرماندهان نظامی درمرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، مهدی کاظمی ، مسئول اجرای آموزش مرکز خسروشاه گفت : بمناسبت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس ، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دقیق با حضور بخشدار و جمعی از روسای ادارات ، فرماندهان نظامی و سایرمسئولین شهرافتتاح گردید .

مسئول اجرای آموزش مرکزآموزش فنی و حرفه ای خسروشاه افزود : در راستای پیشبرد اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای و حمایت از بخش خصوصی ، این مرکز بر آن شد تا با حمایت و تشویق جوانان ، به منظورایجاد آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در منطقه ، زمینه فعالیت بخش خصوصی را توسعه دهد .

کاظمی ، مسئول اجرای مرکزآموزش فنی و حرفه ای ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیرمقدم گویی به مسئولین شهر ازحمایتهای آنان قدردانی نموده و در خصوص فعالیت های مرکزآموزش خسروشاه و آموزشگاه های آزاد تابعه توضیحاتی را ارائه نمود .

بخشدارخسروشاه نیز ، ضمن قدردانی از زحمات مرکزآموزش فنی و حرفه ای خسروشاه در راستای ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای به جوانان واهالی منطقه ، حمایت خود را از بخش خصوصی اعلام کرده و در ادامه ، از کارگاه های آموزشگاه بازدید نمود .

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد : تعداد 5 آموزشگاه آزاد در سال 95 در حال تاسیس دراین شهرمی باشند.