اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 14 مهر 1395
کد 2839

در راستای تعامل با سپاه منطقه جلفا وآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان صورت گرفت :

بازدید از کارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای سیار روستایی در روستای کمار سفلی

قائمی، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی به همراه سرهنگ شریفی فرمانده سپاه جلفا از کارگاههای آموزشی خیاطی ،گلدوزی و قالیبافی سیار روستایی واقع در روستای کمارسفلی بازدید بعمل آوردند

در راستای تعامل با سپاه منطقه جلفا وآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان صورت گرفت :

بازدید از کارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای سیار روستایی در روستای کمار سفلی

قائمی، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی به همراه سرهنگ شریفی فرمانده سپاه جلفا از کارگاههای آموزشی خیاطی ،گلدوزی و قالیبافی سیار روستایی واقع در روستای کمارسفلی بازدید بعمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، محمدرضا تهموزی ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هادیشهر با اعلام این خبر گفت : مسئول بسیج دانشجویی استان و فرمانده سپاه جلفا با حضور در محل روستای کمار سفلی ، ازکارگاههای آموزشی سیار روستایی ویژه بانوان ، بازدید بعمل آوردند .

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای هادیشهر، حضور فرماندهان سپاه را از فعالیتهای آموزشی این مرکز را، قوت قلبی برای مربیان وکارکنان آموزش فنی وحرفه ای دانسته و ایجاد دوره های آموزش فنی و حرفه ای را در مناطق دور افتاده روستایی را یکی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد و در ادامه ابرازامیدواری کرد: درسالی که به نام اقتصاد مقاومتی واقدام و عمل نامگذاری شده است ، این مرکز ضمن انتقال مهارتهای مورد نیاز به بانوان روستایی ، گامی در جهت شکوفایی و رشد علمی و مهارتی منطقه برداشته است .

قائمی ، مسئول بسیج دانشجویی استان نیز با اشاره به اینکه درحال حاضر مهارتهای آموزش فنی و حرفه ای یکی از عوامل ایجاد اشتغال وکاهش بیکاری درمنطقه است ، افزود : شور واشتیاق بانوان روستای کمار در استقبال از این کارگاههای آموزشی ، علی رغم سایر مشغله های یک بانوی روستایی ستودنی است .

وی ابراز امیدواری کرد ، پس از دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای ، بانوان بتوانند از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند .

در ادامه فرمانده سپاه جلفا ، بهره مندی زنان روستایی از آموزشهای فنی و حرفه ای روستایی را ازتعاملات خوب و سازنده همکاری بسیج ومرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جلفا برشمرد.