اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395
کد 2877

تفاهم نامه آموزشی فیمابین بخش خصوصی و کمیته امداد امام ( ره ) ورزقان منعقد شد :

ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای مددجویان کمیته امداد امام ( ره ) در بخش خاروانا

در راستای حمایت از بخش خصوصی ( آموزشگاههای آزاد ) و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای مددجویان بخش خاروانا ، تفاهم نامه آموزشی فی مابین بخش خصوصی و کمیته امداد امام (ره) ورزقان منعقد گردید .

تفاهم نامه آموزشی فیمابین بخش خصوصی و کمیته امداد امام ( ره ) ورزقان منعقد شد  :

ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای مددجویان کمیته امداد امام ( ره ) در بخش خاروانا

در راستای حمایت از بخش خصوصی ( آموزشگاههای آزاد ) و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای مددجویان بخش خاروانا ، دوره های آموزشی طراحی و دوخت و مراقبت و زیبایی برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی ، ابوالفضل آتمیانلو، رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای ورزقان گفت : در راستای ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای و حمایت از آموزشگاههای آزاد ( بخش خصوصی ) که بازوان اصلی مراکز در برگزاری دوره های فنی و حرفه ای است ، جلساتی با بخشداری وکمیته امداد امام (ره) بخش خاروانا و شهرستان ورزقان تشکیل و نیاز سنجی منطقه برای برگزاری دوره های مهارتی انجام شد .

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان ، تصریح کرد : آموزشگاههای آزاد ورزقان ، ضمن عقد قرارداد آموزشی با کمیته امداد امام ( ره ) این شهرستان ، دوره های آموزشی در رشته های طراحی و دوخت و مراقبت و زیبایی  را برای مددجویان خاروانا ، برگزار می کند .

عبداللهی ، بخشدار خاروانا گفت : با توجه به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای ، از برگزاری دوره های مهارتی  استقبال می کنیم .

عابدینی ، رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ورزقان ضمن اشاره به گستردگی منطقه از لحاظ تعداد روستاها و وجود مددجویان منطقه ، افزود : کمیته امداد امام ( ره ) این شهرستان ، آمادگی دارد، تا نسبت به شناسایی نیازهای آموزشی و تعامل با مرکزآموزش فنی و حرفه ای ورزقان ، نسبت به برگزاری دوره های متناوب و متناسب با بازار کار و در راستای اشتغال ، همکاری های لازم را انجام دهد .

شایان ذکر است ، خاروانا ، از بخش های ورزقان می باشد که در 65 کیلومتری این شهرستان واقع شده است.