اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395
کد 2879

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خبر داد:

مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان میزبان اقشار مختلف در طرح بازدید همگانی خواهند بود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان از 22الی27 آبان ماه به مدت یک هفته آماده پذیرش بازدیدکنندگان می باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خبر داد :

مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان میزبان اقشار مختلف در طرح بازدید همگانی خواهند بود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان از 22الی27 آبان ماه به مدت یک هفته آماده پذیرش بازدیدکنندگان می باشند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده با اعلام این خبر بیان داشت: برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری از 22 تا 27 آبان ماه، به طور هماهنگ در سراسر کشور اجرا می شود .

وی افزود: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت دولتی؛ مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند که ارائه دهنده آموزش های مهارتی روز دنیا وهمگام با استانداردهای جهانی در کشور است، همه ساله توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود و فرصتی مغتنم در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان است .

 نماینده بیان داشت: بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو سطح  مقامات و مسؤولان و عموم مردم شامل: دانش آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه های اصناف و صنایع و ....  صورت می گیرد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی، ارتقای منزلت آموزش های فنی و حرفه ای، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آگاهی از انتظارات و نیازهای مخاطبان از جمله اهداف برگزاری بازدیدهمگانی می باشد .

بنابراین گزارش، علاقمندان می توانند،برای اطلاعات بیشتر با روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، باشماره 32898939 تماس حاصل نمایند .