اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395
کد 2927

با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت:

رونمایی از نشان مهارت آموزی الکترونیک

با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از نشان مهارت آموزی الکترونیک رونمایی شد.

        با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت :

         رونمایی از نشان مهارت آموزی الکترونیک

با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از نشان مهارت آموزی الکترونیک رونمایی شد .

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي كشور ، مراسم رونمایی از نشان مهارت آموزی الکترونیک مورخ 21/9/95 با حضور مسؤولان اين سازمان و شرکت توسعه اعتماد نوین برگزار شد .

در اين مراسم محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رييس اين سازمان بيان داشت: استقرار سامانه نشان مهارت آموزی الکترونیک (نما) با هدف نظارت بر تارنماهای فعال در حوزه آموزش های مهارت صورت گرفته است .

وی افزود: استقرار سامانه ساماندهی محتوای آموزشی مهارت به منظور سازماندهی حوزه محتوای

آموزش های مهارتی (دیجیتال) است .

ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بيان داشت: نماد یاد شده فرصتی برای کسانی است که توانمندی خود را در قالب آموزش ارائه دهند .

وی اظهار داشت: همچنین نشان مهارت آموزی الکترونیک فرصتی برای جوانانی خواهد بود که بتوانند

آموزش های مهارتی را پیگیری کنند و آن  آموزش ها را با استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطبق کنند .

محمد امين سازگار نژاد، با مثبت ارزیابی کردن تعامل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بخش خصوصی بيان داشت: از فردا این نماد به عنوان یک نیاز ملی مطرح خواهد شد، به طوری که هر فرد و یا

مؤسسه ای بخواهد آموزشی را در فضای مجازی و یا حضوری پیگیری کند باید با استفاده از این نماد کار آموزش را دنبال کند .

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود:  نماد مذكور اين اطمینان را به خانواده ها می دهد که فرزندانشان آموزش هایی را فرا می گیرند که منطبق با استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است .

همچنین مهدی صفری، مدیرعامل توسعه اعتماد مبین در این نشست از تعامل بین نهاد دولتی و بخش خصوصی ابراز رضایت کرد و بيان داشت: بر اساس تفاهمنامه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  همکاری مبتنی برVOIC-VOIP  به ویژه جهت آموزش در نقاط محروم و آموزش روستایی را پیگیری خواهیم کرد .

وی اظهار داشت: همچنین سامانه مدیریت تعاملات گروهی (ستاد، ادارات کل، مراکز و آموزشگاه ها) بر اساس این تفاهمنامه پیگیری خواهد شد .

مهدي صفری،  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را از جمله سازمان های مهم و مؤثر برای توسعه اشتغال در کشور دانست .

در پایان این نشست همچنین تفاهمنامه همکاری بین محمد امین سازگار نژاد، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مهدی صفری، مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین امضا شد .