اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 24 آذر 1395
کد 2929

توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت :

مربی استان آذربایجان شرقی به عنوان پژوهشگربرتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انتخاب و از وی تجلیل بعمل آمد

به مناسبت هفته پژوهش، از 3 پژوهشگر برتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت :

مربی استان آذربایجان شرقی به عنوان  پژوهشگربرتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انتخاب و از وی تجلیل بعمل آمد

به مناسبت هفته پژوهش، از 3 پژوهشگر برتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،  تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این مراسم از آقای محمدرضا شیرین‏آبادی مربی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به عنوان یکی از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد .

 رضا باجولوند مدیر کل دفتر پژوهش ، طرح و برنامه ریزی درسی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از زحمات مدیران ، کارشناسان و مربیان محترم که در حوزه پژوهش (برگزاری همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال ، فصلنامه علمی ترویجی ، تدوین استاندارهای آموزشی )تقدیر و تشکر نمود .

وی افزود: پژوهشگران برتر فوق الذکر بر اساس شاخص‏های تعیین شده توسط دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی و از بین معرفی شدگان ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور انتخاب شده بودند .