اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1395
کد 3023

در نشست مديران ستادي و استاني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صورت گرفت:

ارائه گزارش اقدامات و دستاوردهاي سفر تيم اعزامي اين سازمان به كشور آلمان

ارائه گزارش اقدامات و دستاوردهاي سفر تيم اعزامي اين سازمان به كشور آلمان مديركل آمورش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي در نشست مديران ستادي و استاني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در خصوص نتايج و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش هاي مهارتي فني وحرفه اي در سفر تيم اعزامي اين سازمان به كشور آلمان از تاريخ 24 لغایت 29 بهمن ماه سال جاري گزارشي ارائه كرد.

ارائه گزارش اقدامات و  دستاوردهاي سفر تيم اعزامي اين سازمان  به كشور آلمان مديركل آمورش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي در نشست مديران ستادي و استاني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در خصوص نتايج و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش هاي مهارتي فني وحرفه اي در سفر تيم اعزامي اين سازمان به كشور آلمان از تاريخ 24 لغایت 29  بهمن ماه سال جاري گزارشي ارائه كرد .

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان آذربایجان شرقی، يعقوب نماينده، مديركل آموزش فني وحرفه اي استان آذربايجان شرقي در نشست مذكور كه روز يكشنبه مورخ 15/12/1395 برگزار شد، بيان داشت : نشست با نمایندگان وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان، بازدید از نمایشگاه صنایع و تجهیزات آموزشی در شهر اشتوتگارت و برگزاري نشست عقد تفاهم نامه با شرکت فستو از جمله  نتايج و اقدامات صورت گرفت در سفر تيم اعزامي اين سازمان به كشور آلمان بود .

وي افزود: برگزاري نشست انعقاد تفاهم سه جانبه ای بین شرکت فستو، نمایندگی فستو در ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور با تأكيد شرکت بر هم راستایی با تغییرات مربوط به نسل چهارم فناوری از ديگر برنامه هاي سفر تيم اعزامي سازمان به كشور آلمان بود .

 يعقوب نماينده  بيان داشت: از جمله مهمترین مصوبات فی مابین این بود که شرکت فستو نسبت به تجهیز دپارتمان آکواترونیک در مرکز تربیت مربي و پژوهش هاي فني و حرفه اي  اقدام نماید .

مديركل آمورش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي افزود: در نشست مذكور حميدرضاثابت نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان نسبت به معرفی نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور ایران پرداخت كه مورد توجه حاضران قرار گرفت و نظام آموزش فني و حرفه اي ايران را از نظر فرآيند و ساختار جامع ، كامل و به روز ارزيابي كردند .

وي در ادامه بيان داشت: تیم اعزامی سازمان فني و حرفه اي كشور به كشور آلمان به همراه سایر اعضاء جلسه  از قسمت های مختلف فستو و موزه آن شرکت بازديد كردند .

يعقوب نماينده اظهار داشت: تیم اعزامی سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور ايران با مدیران فستو ایران و ترکیه از نمایشگاه صنایع آموزشی بازديد كرد كه این نمایشگاه طی سال‌های متمادی یکی از فعال ترین نمایشگاه ها در عرصه داخلی آلمان بوده و نيز در سال های اخیر در سطح بین‌المللی فعالیت می کند .

مديركل آموزش فني وحرفه اي استان آذربايجان شرقي بيان داشت: دیدار از المپیاد مهارت تخصصی مکاترونیک  آلمان، شرکت در همایش روز ایران، نشست با مدیران وزارت آموزش و تحقیقات آلمان، دیدار از المپیاد مهارت IT آلمان، شرکت در همایش نسل چهارم فناوری و بازديد از هنرستان فنی در ایالت بادن ووتمبرگ كشور آلمان از ديگر برنامه هاي سفر تيم اعزامي سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور به كشور آلمان بود .