اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 3 خرداد 1396
کد 3109

طی نشستی در مراغه صورت گرفت :

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی : برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی، باید براساس نیازهای موجود منطقه طرح ریزی کرد

حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: آینده توسعه اقتصادی منطقه باید بر اساس نیازهای موجود به ویژه در بخش های صنعتی و تولیدی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید طراحی شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: آینده توسعه اقتصادی منطقه باید بر اساس نیازهای موجود به ویژه در بخش های صنعتی و تولیدی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید طراحی شود.
حیدر فتح زاده،  با اشاره به روند نزولی تولید در بخش مسکن و اشباع بازار این بخش در کشور افزود: با توجه به کاهش رونق تولید در این بخش، در سال های آینده با چالش های بسیاری روبرو خواهیم بود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت های این مرکز در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: اجرای دوره ها و کلاس های مهارت آموزی در مرکز ثابت دولتی و آزاد برای اقشار مختلف دانشگاهی، کارجویان و نیز اقشار آسیب پذیر و نیز آموزش در صنایع و استاد وشاگردی نوین در این راستا در مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه اجرا می شود.
بهرام کیانی افزود: در سال گذشته، در مرکز شماره 5 این مرکز آموزشی 428 هزار و 561نفر- ساعت آموزشهای مهارتی برای 2 هزار و 102 نفر و نیز در مرکز آموزش شماره 23 این مرکز، 163 هزار و 356 نفر-ساعت آموزش برای یک هزار و 408 نفر برگزار شده است.