اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
کد 3562

در پيام معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور؛

از مشاركت كنندگان در فراخوان مشورت عمومي تقدير شد

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از همکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دیگر مشاركت كنندگان در فراخوان مشورت عمومي اين سازمان تقدير كرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،دكتر سليمان پاك سرشت، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس اين سازمان از مسؤوليت پذيري جمعي سازماني و شايسته شركت كنند گان در فراخوان مشورت عمومي سازمان تقدير و تشكر كرد.
 
بنا بر اين گزارش، در اين پيام آمده است «كليد اصلي حل مشكلات و مصائب كشورمان در گرو گفتگو با يكديگر و طرح ديدگاههاي مختلف است. انتشار فراخوان «مشورت عمومي»  در خصوص وظايف  و عملكرد سازمان آموزش  فني  وحرفه اي كشور و  انتشار  گزارش آن  مرا   بر  اين   باور استوار  كرد».
 
بر اساس اين گزارش، فراخوان مشورت عمومي هفدهم آبان ماه 1396 از سوي سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور منتشر و نتايج  آن جمع آوري و در پنجم اسفندماه سال گذشته به صورت كتابچه از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان منتشر شد.
 
متن کامل پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به شرح ذیل می باشد:
 
بر اين باورم كه كليد اصلي حل مشكلات و مصائب كشورمان در گرو گفتگو با يكديگر و طرح ديدگاههاي مختلف است. انتشار فراخوان «مشورت عمومي»  در خصوص وظايف و عملكرد سازمان آموزش  فني  وحرفه اي كشور و  انتشار  گزارش آن  مرا   بر  اين   باور  استوار  كرد  كه جا نهايي  بيدارند و  در د وطن دارند و حاضرند دانسته هايشان را به اشتراك بگذارند تا از خلال اين هم افزايي چراغي در تاريكي ها روشن شود .
 مشاركت  ارزشمند،  ا ظهار نظر   و   آنچه   در   پاسخ   به   درخواست   اینجانب   ارسال كرده ايد   سند مسئولیت  پذیری   جمعی   سازمانی  و شایسته قدردانی است. 
 حضورتان را قدر مي نهم و برايتان آرزوي بهروزي دارم.

شایان ذکر است آقای عمار صاحبی، همکار اداره کل نیز در جمع فهرست افراد مورد تقدیر قرار دارد.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، ضمن تبریک به این همکار گرامی آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارد.