اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 1 خرداد 1397
کد 3582

آغاز ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

ثبت نام در هفتمین دوره مسابقات قران کریم کارکنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز شد
ثبت نام در هفتمین دوره مسابقات قران کریم کارکنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا صمدیان، دبیر قرآن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: آغاز ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان از دوم خرداد لغایت بیستم خرداد سال 1397 صورت می گیرد.
علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاع از رشته های اعلام شده توسط سازمان و شرایط مسابقات، به جدول مسابقات که در ذیل اطلاعیه بارگذاری شده است مراجعه و نسبت به ثبت نام در رشته مورد علاقه اقدام نمایند.
دبیر مسابقات قرآن اداره کل افزود: علاقمندان پس از تکمیل فرم ثبت نام، لیست نفرات ثبت نام شده ادارات و مراکز را به همراه نامه رئیس ادارات و مراکز، از طریق سیستم چارگون به دبیر مسابقات قرآن ارسال نمایند.
صمدیان در ادامه افزود: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم ( تفسیر سوره مبارکه یس )، اذان و متن و ترجمه نهج البلاغه ( نامه 53 ) ویژه کارکنان و خانواده کارکنان و شاغلین در آموزشگاههای آزاد در رشته های اعلام شده برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است مرحله استانی مسابقات، هفته اول تیرماه برگزارخواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات، ضمن دانلود جدول مسابقات و فرم ثبت نام با شماره تلفن های 09143090286- 32859347 (آقای صمدیان، دبیر قرآن) تماس حاصل نمایند .

 جدول مسابقات قران
دانلود فرم ثبت نام
دانلود فایل word متن و ترجمه نامه 53 نهج البلاغه

دانلود فایل pdf تفسیر سوره مبارکه یس، منبع رشته مفاهیم