اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397
کد 3584

در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب صورت گرفت:

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بناب

اولین جلسه هم اندیشی سال 97 مدیران آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد بناب، در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بهروز آشام، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب، ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای هم اندیشی و تبیین برنامه های بخش خصوصی در سال جدید، اولین جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بناب، برگزار گردید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب، در آغاز ضمن خوش آمد گویی و تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا از استقبال و حضور مدیران آموزشگاههای فنی و حرفه ای شهرستان بناب در جلسه، تشکر کرد و در خصوص رعایت آئین نامه های سازمان و قوانین و مقررات توضیحاتی ارائه نمود.
آشام ضمن اشاره به جایگاه مهم بخش خصوصی در امر ارائه آموزش های مهارتی به عموم افراد جامعه افزود: برگزاری چنین نشست هایی موجب پیشرفت، پیشبرد و همچنین دستیابی به راهکارهای بهبود و ارتقاء آموزش های مهارتی در همه زمینه ها و ابعاد را فراهم می آورد.
در ادامه این جلسه از سوی آقای ترابی کارشناس  اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان بناب در خصوص نحوه تشکیل انجمن صنفی توضیحاتی ارائه شد و پس از انتخاب هیئت موسس انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد بناب، مقرر گردید کلیه آموزشگاههای شهرستان نسبت به تاسیس و عضویت در انجمن صنفی اقدام جدی بعمل آورند.