اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 خرداد 1397
کد 3587

در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر صورت گرفت:

برگزاری دوره تلقیح مصنوعی دام برای دانشجویان مقطع دکترای عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

در راستای ارتقاء سطح دانش و توانایی دانشجویان، دوره تلقیح مصنوعی دام با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برای دانشجویان مقطع دکترای عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمد رضا کیان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شبستر با اعلام این خبر گفت : صنعت دام در استان آذربایجان شرقی از پتانسیل بالایی برخوردار است و نیاز مبرم برای استفاده از تکنیک های جدید وجود دارد و در همین راستا برای ارتقاء سطح دانش و توانایی دانشجویان، این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برگزار گردید.
کیان در ادامه افزود: حرفه تلقیح مصنوعی دام به صورت دو دوره آموزشی توسط مهرداد صدری، مربی کشاورزی مرکز شبستر و بصورت  کارگاه تئوری و عملی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شبستر برگزار گردید که در کارگاههای عملی از حضور اساتید بنام دانشگاه ،دکتر هوشنگی  نیز استفاده گردید. 
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ­ای شبستر در پایان گفت: این دوره آموزشی برای بیش از 50 نفر از دانشجویان مقطع دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار گردید که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود.