اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
کد 3590

جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از میان واجدین شرایط سرباز مربی می‌پذیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از ثبت نام متقاضیان سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، از ثبت نام متقاضیان سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان خبر داد و افزود: تعدا سهمیه استان در این دوره 11 نفر می باشد که از این تعداد به میزان 6 سهمیه سرباز مربی در مقطع کارشناسی و 5 سهمیه در مقطع کارشناسی ارشد تخصیص یافته و برای ثبت نام متقاضیان امریه، سامانه مشمولین سربازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس الکترونیکی www.portaltvto.com تا تاریخ 97/03/13 فعال می باشد.
نماینده افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در رشته های جوشکاری، صنایع خودرو، ماشین آلات کشاورزی، برق، عمران، کشاورزی، مکاترونیک و صنایع چوب، جهت انجام خدمت سربازی با تاریخ اعزام 97/06/01 در پادگان ها و مراكز آموزشي به صورت امریه، مربی جذب می نماید.
وی خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک 97/03/13 می باشد و از متقاضیان آزمون الکترونیکی  بعمل آمده و در صورت قبولی برای مصاحبه تخصصی،آزمون عملی و انجام مراحل اداری و گزینش دعوت خواهند شد .