اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 10 خرداد 1397
کد 3592

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز خبر داد:

بازدید کارآموزان از کارگاه تولید تابلو فرمان آرین کنترل

برای اولین بار کارآموزان دوره نصاب و تعمیرکار آسانسور مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز از نزدیک با تجهیزات موجود و روند فعالیتهای تولیدی کارگاه آسانسور، آشنا شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز خبر داد:
بازدید کارآموزان از کارگاه تولید تابلو فرمان آرین کنترل
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، پرویز مهرورز، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز، ضمن اعلام این خبرگفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته توسط مربی کارگاه آموزش آسانسور مرکز، سعید عباسی، با مدیریت یکی از کارگاههای تولید کابین آسانسور، برای اولین بار کارآموزان دوره نصاب و تعمیرکار آسانسور مرکز آموزش شماره یک تبریز از نزدیک با تجهیزات موجود و روند فعالیتهای تولیدی کارگاه آشنا شدند.
مهرورز در ادامه افزود: با توجه به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر تربیت نیروی کار ماهر برای رفع نیاز بازارکار و امر اشتغال، چنین بازدید هایی باعث تسهیل در مرحله تصمیم گیری کارآموزان جهت انتخاب آینده شغلی شان را فراهم می کند.
عباسی، مربی کارگاه آسانسور مرکز نیز، طی بازدید، کارآموزان را از نزدیک با روند تولید و ساخت کابین، یوگ کابین، قاب و وزنه و سایر قسمتهای تولیدی شرکت مذکور آشنا کرده و توضیحات لازم را  به سرپرستان هر یک از قسمتهای واحد تولیدی ارائه نمود.