اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 9 خرداد 1397
کد 3593

با هدف تبیین برنامه های کمیته اقامه نماز در سال 97 صورت گرفت:

برگزاری اولین جلسه کمیته اقامه نماز در اداره کل

اولین جلسه کمیته اقامه نماز اداره کل با هدف تبیین برنامه های این کمیته با حضور رئیس ستاد اقامه نماز اداره کل و جمعی از اعضاء در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید
اولین جلسه کمیته اقامه نماز اداره کل با هدف تبیین برنامه های این کمیته با حضور رئیس ستاد اقامه نماز اداره کل  و جمعی از اعضاء در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اولین جلسه کمیته اقامه نماز اداره کل با حضور مدیرکل و اعضای کمیته در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.
عمار صاحبی، دبیرکمیته اقامه نماز اداره کل، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 96، برنامه های سال 97 این کمیته را تبیین و تشریح نمود.
دبیرکمیته اقامه نماز اداره کل، ضمن بیان اهمیت و نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی، فعالیت موثر و مستمر در این حوزه را جزو برنامه های کلیدی ستاد اقامه نماز اداره کل برشمرد.
یعقوب نماینده، مدیرکل و رئیس ستاد اقامه نماز اداره کل نیز، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، و تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در سال 96، با تاکید بر محوریت نماز، آن را جزو مباحث مهم در جوامع اسلامی نام برد و افزود: ما باید در ستاد اقامه نماز بتوانیم ضمن فرهنگ سازی مناسب در این خصوص به تربیت انسان در تمامی ابعاد وجود، کار کنیم.
 در پایان، در راستای برنامه ریزی های لازم در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های سال 97 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.