اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 16 تير 1397
کد 3619

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در کلیبر صورت گرفت:

اولین جلسه شورای هماهنگی آموزش های فنی و حرفه ای در این شهرستان

اولین جلسه شورای هماهنگی آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان کلیبر با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و خدابخش، فرماندار و روسای ادارات و اتحادیه های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری کلیبر برگرار گردید.
اولین جلسه شورای هماهنگی آموزش های فنی و حرفه ای در این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، اولین جلسه شورای هماهنگی آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان کلیبر با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و خدابخش،  فرماندار و روسای ادارات و اتحادیه های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری کلیبر برگرار گردید.
نماینده در این دیدار، ضمن معرفی و تبیین طرح های مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان شهرستان، همکاری صاحبان صنایع و صنوف در اجرایی شدن این دو طرح را ، مهم و کارساز ارزیابی نمود و افزود: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی دو طرح مهم دولت در زمینه اشتغال مولد و پایدار است و یکی از بهترین نظام های آموزشی است که می تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان موثر باشد.

 
خدابخش، فرماندار کلیبر نیز، ضمن اشاره به اهمیت بحث اشتغال و با تاکید بر اجرا و نظارت صحیح طرح های فوق، از صاحبان صنایع و صنوف  و اتحادیه ها، خواستار همکاری با مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر شد تا ضمن شناسایی بنگاههای اقتصادی و رسته شغلی جهت برگزاری دوره های آموزشی اقدام  و همکاری نمایند.
 در حاشیه این نشست، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر،ضمن دیداری صمیمی با کارکنان و مربیان مرکز از کارگاههای آموزشی و روند اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در کلیبر بازدید بعمل آورد.