اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 25 تير 1397
کد 3629

همزمان با سراسر کشور بمناسبت روز ملی حجاب و عفاف برگزار شد:

حضور جمعی از همکاران در اجتماع ملی حافظان حریم خانواده

جمعی از همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، همزمان با سالروز ملی حجاب و عفاف با حضور در محل میدان ساعت تبریز به جمع حافظان حریم خانواده پیوستند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرکار خانم هاجر رامین، دبیر کمیته عفاف و حجاب اداره کل، ضمن اعلام این خبر افزود: جمعی از بانوان همکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  همزمان با سالروز ملی حجاب و عفاف، با حضور در میدان ساعت تبریز، روز ملی عفاف و حجاب را گرامی داشتند .
 
دبیر عفاف و حجاب اداره کل خاطر نشان کرد: حجاب، پوشش، عفت و پاکدامنی مربوط به همه است و باعث سلامت روح و جسم می شود و فردی می تواند در جامعه موثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی داشته باشد.
 
سرکار خانم رامین ادامه داد: اینک، رسالت بانوان ما، تربیت و معرفی الگوهای فاطمی و احیای هویت والای زن مسلمان، تقویت و تعالی نهاد خانواده با بهره گیری از سیره فاطمی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، سردار خرم، فرمانده سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشهاب الدین حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، قاسم صمدیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی  به همراه برخی دیگر از مسئولان استانی در این برنامه حضور داشتند.