اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397
کد 3643

هم زمان با سراسر کشور در سومین روز از هفته مهارت :

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)

جشن میلاد با برکت ثامن الحجج، امام رضا ( ع ) با حضور کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مراکز تبریز در محل سالن همایش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جشن میلاد با برکت ثامن الحجج، امام رضا ( ع ) با حضور کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  و مراکز تبریز در محل سالن همایش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار گردید.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد با سعادت امام رضا (ع) و تقارن این ایام مبارک را با هفته گرامیداشت ملی مهارت، به تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی تهنیت گفت.

 
نماینده در ادامه افزود: هفته ملی مهارت و ششم مرداد ماه روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای است و این ایام، فرصتی است تا ما کارکنان، مربیان و مجریان آموزش های فنی و حرفه ای، ضمن معرفی رسالت و ماموریتهای این سازمان، نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در توانمندسازی افرد و تربیت نیروی متخصص و فنی و ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال به عموم مردم بشناسانیم.
 
وی خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به لحاظ دانش مدار بودن و عشق سازمانی، همیشه سفیران و سخنگویان سازمان در جامعه هستند و ما نیز بر خود فرض می دانیم تا در این ایام مبارک، از زحمات و تلاش تمامی عزیزان  و خانواده محترم کارکنان در مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تشکر نماییم.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی نقش آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای را در ارائه مهارتهای فنی و حرفه ای به شهروندان کلیدی توصیف کرد.
نماینده در پایان با اشاره به افتخارآفرینی فرزندان غیور آذربایجان شرقی در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و کسب دو مدال طلا، شش مدال نقره و شش عنوان دیپلم افتخار و کسب عنوان رتبه چهارم کشوری را به مردم آذربایجان، خانواده محترم مدال آوران و مربیان توانمند و دلسوز و کارکنان تبریک گفت و پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفهای قرائت نمود.
در این مراسم، ضمن اجرای برنامه های شاد، مسابقه و نمایش طنز، از همکاران بازنشسته در سال جاری، کارشناس مربیان و متولیان هجدهمین دوره المپیاد ملی مهارت با اهدای لوح و کارت هدیه تقیر بعمل آمد.