اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 7 مرداد 1397
کد 3649

هم زمان با 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای در اهر صورت گرفت:

دیدار رئیس و کارکنان مرکز با امام جمعه محترم و فرماندار این شهرستان

در راستای گرامیداشت هفته مهارت، رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با حضور در دفتر امام جمعه محترم و فرماندار این شهرستان، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در راستای گرامیداشت هفته مهارت، رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با حضور در دفتر امام جمعه محترم و فرماندار این شهرستان، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمدرضا تهموزی، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر، ضمن تبیین برنامه های هفته مهارت، گزارشی از عملکرد آموزشی مرکز در سه ماهه اول سال 97 ارائه نمود و این مرکز را، پیشتاز در عرصه اشتغال و مهارت آموزی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، امام جمعه مردمی شهرستان اهر نیز، ضمن تبریک هفته مهارت و 6 مرداد، روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای به کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، از زحمات آنان در ارائه آموزشهای مهارتی برای جوانان شهرستان تقدیر و تشکر نمود و خدمت به خلق را، جزو اعمال شایسته بر شمردند که دارای اجر معنوی و اخروی است.
امام جمعه محترم شهرستان اهر، ضمن لزوم ارائه آموزشهای مهارتی برای جوانان شهرستان اهر، خواستار ارائه و تقویت این آموزشها برای اقشار روستایی و عشایرنشین شد و از آنان به عنوان برکات انقلاب اسلامی نام برد.
محمودی، فرماندار اهر نیز ضمنتبریک این ایام گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در اشتغالزایی پایدار در جامعه، هر روز، روز ملی مهارت است.
وی مراکز آموزش فنی و حرفه ای به عنوان پایه های اصلی اشتغال جامعه برشمرد.
 فرماندار  اهر، به روز رسانی تجهیزات و نیز ایجاد رشته های جدید در مرکز را خواستار شد.
در پایان، یکی از مدیران آموزشگاههای آزاد به نمایندگی از طرف بخش خصوصی نسبت به ارائه نکته نظرات و مسائل پیش روی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای مطالبی عنوان کرد.