اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 8 مرداد 1397
کد 3650

در راستای گرامیداشت هفته مهارت در هريس صورت پذیرفت:

دیدار با امام جمعه محترم این شهرستان

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هريس به همراه کارکنان و مديران آموزشگاههاي آزاد این مرکز به مناسبت گرامیداشت هفته ملي مهارت و كار آفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حبيب گل پسند، رییس مرکزآموزش فنی و حرفه ای هريس با اشاره به چشم انداز کلی برنامه های آموزش فنی و حرفه ای به عملكرد سال 97 دوره های آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و خصوصی پرداخت.
وی در ادامه در خصوص رشته ها و حرفه های آموزشی موجود  و فعاليت در زمينه مهارت  آموزی در محيط كار واقعي، مطالبی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدی، امام جمعه محترم هریس، ضمن تبريك هفته كرامت و خجسته ميلاد ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته ملی مهارت، با اشاره به اصل 44 قانون اساسي در مورد  بخش خصوصي اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای به دستورات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و این اصل را عملیاتی نموده است.
 وی به تقویت توأم با نظارت در این خصوص تاکید نمود و ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای آموزشی صورت گرفته در مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس از رئیس و کارکنان مرکز تشکر کرد.
امام جمعه محترم هریس، خواستار تشویق و سوق دادن مردم به سمت آموزش مهارت های فنی و حرفه ای شدند.