اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1397
کد 3651

در چهارمین روز از هفته مهارت در کلیبر:

دیدار کارکنان با امام جمعه محترم این شهرستان

در راستای گرامیداشت هفته مهارت، رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، با حضور در دفتر امام جمعه محترم کلیبر با ایشان دیدار و گفت گو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در راستای گرامیداشت هفته مهارت، رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، با حضور در دفتر امام جمعه محترم کلیبر با ایشان دیدار و گفت گو کردند.
فریدون مهدی پور در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز در سه ماهه اول سال 1397 به تشریح برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری  پرداخت.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر، در خصوص طرح های کارآموزی در محیط کارآموزی و دانش آموختگان دانشگاهی مطالبی را عنوان کرد.
حجت الاسلام موسوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کلیبر ضمن تقدیر وتشکر از رئیس و کارکنان مرکز و تبریک هفته مهارت و کارآفرینی، یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)، را  بیکاری جوانان عنوان کرد و افزود: بیکاری، عامل اکثر بزهکاری ها و فساد در جامعه است.
وی با اشاره به مهاجرت جوانان روستایی و شهرهای کوچک از جمله منطقه ارسباران را به شهرهای بزرگ و بکارگیری درشغلهای  کاذب و حاشیه نشینی شهرهای بزرگ را معضل جامعه بدلیل عدم وجود زیر ساخت ها در منطقه بیان کرد و خواستار توزیع عادلانه اعتبارات بخصوص در شهرهای کوچک و روستاها شد.
امام جمعه محترم کلیبر، حضور مدیران در مناطق محروم را، فرصتی مغتنم برای خدمت به جامعه بیان کرد.
حجت الاسلام موسوی از مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه ای خواست در زمینه آموزش های بازارمحور بیشتر فعالیت نمایند.