اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397
کد 3653

سکوهای افتخار برای نخبگان مهارتی استان آذربایجان شرقی

مدال طلای المپیاد ملی مهارت در رشته های جواهر سازی و طراحی مهندسی مکانیک به آذربایجان شرقی رسید

تیم مهارتی اعزامی استان آذربایجان شرقی در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب 2 مدال طلا، 5 مدال نقره و 6 دیپلم افتخار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که با شرکت 31 استان و طی 4 روز در استان البرز برگزار گردید، هادی بابائی در رشته جواهر سازی، حمیدرضا منصفی فر در رشته طراحی مهندسی مکانیک، موفق به کسب مدال طلا و ابوالفضل غفاری در رشته فناوری آب، محمد فایقی در رشته فناوری اتومبیل، حامد بهتاش در رشته فناوری طراحی گرافیک، پوریا فرج زاده در رشته تراش CNC  ، رضا محسن زاده و ارسلان امیرعلیزاده در رشته مکاترونیک، مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
 
همچنین، امیرکبیری در رشته طراحی و توسعه وب، یوسف محمدی در رشته صافکاری خودرو، وحید ستاری در رشته قنادی( شیرینی پزی ) ، فرید قریشی در رشته فناوری اطلاعات، فردین قادری در رشته کاشیکاری دیوار و کف و امین مقدم در رشته آشپزی، دیپلم افتخار دریافت کردند.
لازم به ذکر است 3 مدال آور برتر هر رشته در این مسابقات در اردوی آماده سازی، برای حضور در مسابقات جهانی مهارت 2018 که در کازان روسیه برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برای نخبگان مهارتی استان در مسابقات آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.